Wykonujemy naprawy kompleksowe i modernizację wszelkich typów wagonów kolejowych oraz autocystern produkcji krajowej i zagranicznej, w tym do przewozu materiałów niebezpiecznych. Do wytwarzania, naprawy i projektowania posiadamy stosowne uprawnienia Transportowego Dozoru Technicznego, świadectwo zgodności PKP CARGO S.A. oraz certyfikat TÜV. Prace spawalnicze wykonujemy w zakresie wszystkich grup materiałowych (stale zwykłej jakości, nierdzewne i kwasoodporne, stopy aluminium).
Pojazdy szynowe, poddane w naszym zakładzie przebudowie i modernizacji, posiadają świadectwa dopuszczenia typu wydane przez UTK. Oferujemy również usługi w zakresie zakupów i sprzedaży środków transportu.
Zapraszamy do współpracy.
![]() |
|
Wagon - cysterna typu 430Ra/I (termos) do przewozu ługu sodowego.
|
|
![]() |
|
Wagon - cysterna typu 435Ra/I (termos) do przewozu ługu sodowego.
|
|
![]() |
|
Wagon - cysterna typu 417F do przewozu skroplonych mieszanin węglowodorów.
|
|
![]() |
|
Wagon specjalny typu 959 serii Tads przystosowany do przewozu mocznika nawozowego.
|
|
![]() |
|
Cysterna - naczepa samochodowa typu CN22 (termos) przystosowana do przewozu tłuszczów jadalnych w stanie ciekłym.
|
|
![]() |
|
Wagon - cysterna typu 408R-ZUT przystosowana do przewozu produktów naftowych.
|
|
![]() |
|
Wagon specjalny typu 451.1.M do przewozu materiałów sproszkowanych i granulowanych rozładowywanych pod ciśnieniem, produkcji słowackiej. Po modernizacji dopuszczony do ruchu międzynarodowego.
|
|
Wagon typu 422Ra do przewozu roztworu azotanu sodu, zbiornik wykonany ze stali kwasoodpornej
|
|
![]() |
|
Przed naprawą
![]() |
|
![]() |
|
Porównanie "materiału wyjściowego" - wagonu 451.1 niedopuszczonego do ruchu międzynarodowego z uwagi na przekroczoną skrejnie wysokościową - z wagonem zmodernizowanym.
|
|